concediu, distractie, manea, spania, timp liber, vacanta, vara 2009

Prima manea pe care am asculatatºo in Spania

Trecura zilele; o zi, doua, trei, o saptamana, o saptamana si o zi, doua trei si ceva parca lipsea. Probabil v-ati dat seama din titlu ce, pentru ca am avut grija sa va stric surpriza. Da, maneaua romaneasca. Nu stiu cum nu mi-am dat seama ca nu mai ascultasem o manea de foarte mult timp, insa atunci cand am auzit prima manea un zambet larg mi s-a asternut pe buze. :)) Era ceva cu „baiatul cu masina e cel mai cautat, etc..” nu mai tin minte exact, insa era o manea foarte veche 😀

2 thoughts on “Prima manea pe care am asculatatºo in Spania”

  1. Regret sa te dezamagesc, dar nu stiu despre ce manea vorbesti 😀 Oricum, eu inca ma mir…cum naiba, numai o manea in tot timpul asta? Astia au nevoie sa le cotrobaie cineva prin playlist :))

Lasă un răspuns

