Azi m-a dus la circ. Am fost pentru prima dată la circ. Da, eu nu am avut părinţi cărora să le placă chestiile culturale, gen teatru, o vizită la un muzeu, sau mai puţin culturale, un concert de muzică bună, o vizită la un parc de distracţii sau la circ. Alor mei le palce să meargă la cumpărături. Şi mi-am dat seama cu puţin timp în urmă că peste tot, pe unde am fost cu ei tot ce am vizitat au fost malluri, magazine, Carrefour, şi aşa mai departe…

Aşadar, azi am fost cu Cristi la circ. În oraş au venit cei de la Circo Acquatico Bellucci. Cristi spune că au fost nişte circari de mâna a doua, însă cum pentru mine a fost prima dată, nu pot să îmi dau cu părerea. Mi-a plăcut. Puţin aşa. M-a cam plictisit. Dar a fost drăguţ.

Acum pot spune cu mâna pe inimă că am fost şi eu la circ!😀

Imagini din spectacolul propriu-zis: