Tocmai ce mi-am făcut un duş fierbinte, cu apa multăăă, după lungul, dar plăcutul drum, înapoi acasă de la Sibiu. Singurul inconvenient de acolo era apa care nu avea presiune, cugea cu ţârâita şi era puţină. Un altul a fost frigul de afara, de fapt gerul. Însă să lăsăm partea prostă a lucrurilor şi să vorbim despre o escapadă frumoasă.

Am mers la Sibiu  pentru un schimb de experienţă cu voluntarii de acolo, însă, cu regret, am constatat că Centrul EUROPE DIRECT ŞELIMBĂR nu are voluntari…

Deci ce am făcut?

I. Am vizitat:

1. Palatul Brukenthal

2. Muzeul de Istorie

3. Muzeul de Istorie Naturală

4. Muzeul de Istorie a Farmaciei

5. Muzeul de Vânătoare „August von Spiess”

6. Turnul cu ceas

7. Complexul Naţional Muzeal „ASTRA” – Muzeul Satului

Din toate cele de mai sus cel mai mult mi-a plăcut Muzeul Istoriei, unde într-unul din clădiri, de-o parte şi de cealaltă a peretelui, erau plasate vitrine, ca la grădina zoologică, unde erau reprezentaţi, prin manechine, oameni, din preistorie până ce au evoluat.

II. Ne-am distrat:

1. În cluburi:

a) Liquid

b) Oxygen

c) Zebrano

Cel din urmă a fost cel în care am stat mai mult, însă nu am fost încântată de cluburile lor, unde dacă vorbeai mai tare acopereai muzica.

2. În oraş:

a) prin magazine

b) la film 3D, „My Bloody Valentine”

La film a fost drăguţ, o speriam tot timpul pe Laura.

3. La vilă

Ultima parte este mai personală, la vilă am tot băut după „distracţia” din cluburi.

ASPECTE POZITIVE ALE EXCURSIEI:

– în Sibiu s-au investit foarte mulţi bani de când a fost Capitală Europeană.

– am băut şampanie, alexandriond e 7 stele şi vişinată care semăna cu spirtu de cât de tare era

– am vizitat locuri super

– ne-am distrat

O să revin cu poze imediat ce o să fac rost de ele.

BONUS: de data aceasta am făcut un scurt filmuleţ, în care apare coregrafia melodiei care ne-a învăţat Cosmin:

„Când mergeam pe stradă la pas

Când mergeam mai bine de-un ceas

Când mergeam aşa liniştit,

Un câine a venit, m-a muşcat şi-a fugit!

Da, hai veniţi cu noi,

Să dăm în câine c-un pietroi!

Şubidubam!!”