Zilele trecute mi-am adus aminte că, în curând,  se împlinesc 3 memorabili ani de când am intrat în UE. Schimbări” Poate mai mulţi bani?

DA. Pentru cei care ştiu să fure. Şi pentru cei care stau pe lângă cei care ştiu să fure…

CU noi, ceilalţi, cum rămâne?

Dar cu mine?

Eu pot sa merg în 27 de tari, doar cu buletinul, pentru că am 18 ani şi pentru că sunt cetăţean European! De asemenea, mă pot stabili la prietenii mei din Spania pentru o perioadă de timp, pentru că POT! Şi nu numai! Pot culege în Spania căpşunele (dreptul la muncă), pot merge ca o piţipoancă la facultate, într-o maşină roz (dreptul la studio) şi mă pot bronza sau destrăbăla prin cluburi (dreptul la sejur).

Şi, Cado(U)! am parte şi de protecţie, pentru că statul este obligat să mi-o ofere. În plus, daca mie mi se pare că sunt neglijati puricii de rasă, pot face o petiţie prin care să susţin creearea unui spital care să se îngrijească de aceştia.

Conform drepturilor cetăţenilor europeni, eu pot decide, prin vot, că îl vreau pe Ghitză să mă reprezinte! Sau va pot pune să mă votaţi, deoarece mă gândesc sa-I iau locul lui Ghitză în Parlament…

Am trimis zilele trecute o scrisoare la Parlament în franţuzeşte… şi, ce credeţi? Mi-au răspuns. Pentru că am voie să mă adresez parlamentului într-o limbă oficială dintre cele 23. Mi-au spus că am acces la documentele oficiale şi că pot lua un model de petiţie după care să o fac pe a mea.

Chiar dacă unii dintre purici sunt mai “Nela” ( mai pe româneşte gay), Europa îi accepta şi aşa. Au dreptul la nediscriminare!

SUNT CETĂŢEAN EUROPEAN ŞI AM ACESTE DREPTURI, PENTRU CĂ POT!