Azi, pe când încercam să le învăţ pe fete coregrafia pe care  am făcut-o cu Cristi la Sibiu pe melodia pe care ne-o cânta Cosmin, m-am gândit că trebuie să existe o continuare. Aşadar, am dat un search:

ma plimbam intr-o seara la pas
ma plimbam vreme de un ceas
si cum mergeam eu asa linistit
un caine a venit, m-a muscat si-a fugit

(veniti cu noi
sa dam in caine cu’n pietroi
caci cainele era turbat
caci de’aia a venit m-a muscat si-a plecat)

la spital ei cand m-au dus
pe o targa acolo m-au pus
si cum stateam eu asa linistit
un doctor a venit, m-antepat, si-a fugit

(veniti cu noi
sa dam in doctor cu’n pietroi
caci doctorul era turbat
l-a mine’a venit s-a uitat si a’ntepat)

la morga ei cand m-au dus
pe o masa acolo m-au pus
si cum stateam eu asa linistit
un popa’a venit, m’anjurat, si-a fugit

(veniti cu noi
sa dam in popa cu’n pietroi
ca popa zau era turbat
la mine’a venit s-a uitat si-anjurat)

in cimitir cand m-au dus
intr-o groapa acolo m-au pus
si cum stateam eu asa linistit
un vierme’a venit, m-a ciupit si-a fugit

(veniti cu noi
sa dam in vierme cu’n pietroi
caci viermele era turbat
l-a mine’a venit s-a uitat si-a’ntepat)