Eram în clasa a opta când, împtrună cu nişte colegi, am compus o poezie despre profii pe care îi aveam, cu calităţile lor, cu defectele lor, dar în principal DEFECTELE lor. Azi, am făcut acelaşi lucru, însă cu alţi colegi, alţi profi…

Aşadar, aceasta este poezia dintr-a opta. Promit să revin şi cu cea de anul acesta.

 

Cu dezacoarde
Esteti profu de fizici,
V-am vazut intai aici,
Predati, urlati si tipati
Si la noi va tot holbati.
Ati mancat multa mancare
Si-ati privit direct balcoane
Si posterioare.
(Einstein – fizica)

Carte nici k am facut,
Da de 4 ne-ati umplut,
Usa-n cap noi ti-am futut
Si urat ai mai facut.
(Vrabiutza – religie)

Cand Burlan intra in clasa,
Ne pik la toti o fatza;
Te-ai intors cu curu-n spate
Si faceam noi disperate:
Ooo modelino.
(Bonaparte – isto`)

Buhuhuhu faceai pe hol,
Cred k si in dormitor,
Buhuhuhu faceai in clasa,
Buhuhuhu visam acasa.
(Scarry – rom)

Erai dracu printre flori
Si-ti placea sa ne omori.
Tu de creieri ne storceai
Si k noaptea ne priveai
Si ne ascultai.
(911 – bio`)

Fara mila ne predai,
Masini de scris ne credeai.
Cu lucrari ne sufocai,
Dar ne invatai.
(Speedy Gonzalez – geogra`)

Isoscel intra in clasa,
Se trantea direct la masa,
Ne dadea de scris acasa
Si noi prosti pikm in plasa
Ce mai faza.
(Isoscel – mate)