19 noiembrie este a 323-a zi a calendarului gregorian şi a 324-a zi în anii bisecţi. 42 de zile până la sfârşitul anului.

În trecut, pe 19 noiembrie,  au avut loc mari descoperiri (Porto Rico de către Cristofor Columb-1493), lupte în cadrul Războaielor Mondiale (Stalingrad-1492) sau în cadrul Războiului Rece, dar şi naşteri ale unor oameni cunoscuţi sau mai puţin cunoscuţi, dar care au contribuit la dezvoltareea societăţii (Calvin Klein 1942).

Însă, pentru mine, au o alta semnificaţie. Una foarte importantă. Îmi aminteşte de perioada în care am început să fiu „eco” şi în care îmi plângeam de milă pentru că eram băgată într-o groapă de gunoi. Partea pozitivă: Cosmopolitanul pe care cei din Buşteni nu au ştiut să îl facă, scuzându-e că „la ei nu se beau băturui din astea extravagante” :))

Pentru prima dată am bătut pe cineva la biliard, de obicei pierd la toate jocurile, iar de atunci acea persoană a fost lângă mine tot timpul. Unele lucruri sunt atât de frumoase, însă trec atât de repede. Îmi doresc uneori să am un buton pe care sa scrie „STOP” şi pe care să îl pot apăsa ori de câte ori vreau să opresc timpul în loc pentru a petrece încă câteva momente magice. Uneori îmi e frică să mă trezesc de dimineaţă şi să realizez că a fost decât un vis; îmi e frică să realizez că s-a terminat… Îmi e frică să se termine.