Azi a fost o zi de discuţii politice (sau apolitice sau… pe lângă politică, ţinând cont că au fost purtate de nişte persoane care au votat pentru a doua oară în viaţă). Pe rând, fiecare dintre noi, şi-a lăudat preferatul, încercând să aducă argumente pro lui. Ţinând cont că ieri, când am fost la vot (pe la 21 fără 3 minute:)) ), mi-a fost foarte greu să mă decid pe cine să votez dintre: George Becali (Partidul Noua Generaţie) şi Partidul Ecologist (îmi cer scuze, dar nu ştiu reprezentantul:D), azi nu am putut să îmi susţin favoriţii, deoarece nu „s-au calificat în marea finală”. Aşadar, decis: ţin cu PDL, însă nu cu Băsescu. Nu ştiu de ce, dar nu mi-a exprimat încredere de când a candidat acum 5 ani.

Concluzia: când am ieşit de la şcoală, am văzut săgeata pe care scria „spre secţia de votare” şi am mai văzut ceva. Vă las să „admiraţi” şi poate îmi spuneţi ce cuvânt va vine în minte atunci când vedeti poza…

Are mai multe întelesuri, aşa că: INSPIRAŢIE!

P.S. Am făcut mai multe poze, din mai multe poziţii😀