The Goat and The Princess, part 39…

Săptămâni la rând prințesa fu supusă unor serii amănunțite de analize, până când într/o zi:

– M/am săturat. Nu mai vreau să mi se bage lumină în ochi, sau să intru pe tubul ăla să fiu radiată.

Ochii băiatului se întristară. Credea că până aici a fost. Credea că s/a terminat.

– Sti, te/am visat într-o noapte, am visat că ești un înger…

– Sunt îngerul tău păzitor, nu vreau decât să am grijă ca ție să îți fie bine și să nu mai pățești nimic niciodată. Îmi pare rău că am lăsat o nenorocite ca aceasta să se întâmple, jur pe viața mea că nu vei mai păți niciodata nimic. Trebuie să mă crezi că te iubesc și că nu aș putea să trăiesc fără tinw. Trebuie să îți amintești. Țin la tine mult și…

–  Știu.

Deodată, fața băiatului se lumină.

– Îți amintești?

– Nu…

Aceeași tristețe poposi, și încet își mușca buzele. Nu putea să creadă ca fata pe care o iubește a pățit ceva din cauza lui.

– Dar văd asta în ochii tăi. Văd cât de mult ți la mine, văd cât de mult îți place să petrecem timpul împreună. Ai fost prima persoană pe care am vâzut/o atunci când m/am trezit. Atât inima, cât și minte îmi spun că tu ești o persoană importantă în viața mea. Așa că vreau să îmi povestești cine eram, cine ești tu pentru mine, ce făceam și alte detalii legate de mine, de tine și de familiile noastre.

Băiatul îi spuse o poveste atât de dfrumoasă, încât prințesa simțea că o trăiește sau că a trait-o cândva însă creierul nu îi permitea să își dea seama că este viața ei. Între timp, tatăl fetei afla de accidentul acesteia și hotărî că e șansa lui să scape de iubitul ei. Reuși să o viziteze atunci când prințul merse la masă și nimeni nu se afla cu ea în salon.

Tatăl ei o vizita zi de zi, spunându-i o altă poveste, vorbindu-l de rău pe băiat și spunându-i fetei că nu trebuie să zică nimănui că el o vizitează, alfel băiatul cel rău va muri.

Sensibilitatea minții nu îi permitea să își dea seama cine minte și cine spune adevărul sau dacă amandouă poveștile sunt adevărate. Veni ziua în care fata trebuia să fie externată și ziua în care tatăl ei și iubitul ei se întâlniră pe holul spitalului. Prințesa trebuia să decidă cu cine va rămâne, însă faptul că i/a văzut ăe cei doi împreună o făcu să își amintească parte din trecutul ei și cel mai important că îl iubeste pe băiatul care petrecea tot timpul cu ea și că vrea să meargă cu el acasa.