8 februarie 1991

Promitea sa fie un fotbalist renumit, tatal lui asa voia, insa mama nu il voia deloc. Pana la urma a iesit fetita. O fetita blonda, crata si cu ochii caprui si mari.

Azi.

8 februarie 2010

Maine este ziua mea din nou. Nu stiu daca vreau sa ma bucur sau nu, sincer vreau sa sar peste ziua de maine, sa implinesc cu un an mai mult la anul. Cat de mult asteptam sa fac 18 ani si aveam planuite atat de multe lucruri pe care o sa le fac la 18 ani si chiar le-am facut, insa acest minunat an (cel mai furmos dintre toate, pentru ca a aparut o persoana foarte speciala in viata mea) a fost de departe cel mai frumos an din viata mea, asa ca m-am hotarat: il prelungesc; o sa am 18 ani pentru inca un an.

Imi doresc din suflet sa spun cu toata inima k AM DOAR 18 ANI!, asa cum zice melodia de la Vama, insa se pare ca voi mai putea face asta pentru inca cateva ore… Nici macar o zi… M-am nascut intr-o samabata la ora 8, dupa ce mama s-a chinuit cu mine si a incercat sa faca intrecere cu o prietena – al ei a iesit baiat si a iesit mai devreme cu o zi – insa eu m-am hotarat sa ma nasc pe 9. Mi-a placut mie cifra asta si cred cu tarie ca este cifra mea norocoasa. Insa maine nu va mai fi la fel, deoarece maine voi face 18 + 1 (imi propun sa nu zic niciodata cati ani am anul acesta, ani reali, ci doar anii pe care mi-i doresc eu, cei 18!)

Desi inca nu este ziua mea, cel mai frumos cadou nu a intarziat sa apara:XNu ma asptam si era sa il sterg, insa cand i-am vazut numele, m-am razgandit. ESTE CEA MAI DRAGUTA FELICITARE EVER!!!! JUR! N-am mai primit niciodata ceva la fel de sincer, dragut si frumos in acelasi tim, Iti multumesc. O sa o postez daca primesc acordul de la EL!😀

Iti multumesc inca o data. Multumesc pentru tot. Pentru ca nu ma lasi niciodata singura, pt. ca imi raspunzi la mesaje atat de repede, pentru ca ma suni atunci cand ti se termina mesajele sua imi dai de la Georgica, pentru ca vi sa ma iei de la scoala si pentru ca stam asa mult impreuna zi de zi, pentru ca nu au trecut niciodata mai mult de 2 zile fara sa ne vedem (cu cateva exceptii knd am fost eu plecata) si pentru ca esti TU si cu MINE asa cum suntem NOI.

La multi ani mie, maine fac 18 ani!!!!

(+1)