Sa il votati!😀

Bob este un iepuras alb, pe care l-am primit cadou cu o saptamana inainte de Paste de la prietenul meu. Noi il alintam Bobita sau Micutul Bob, iar atunci cand nu este cuminte ii spunem: Bob Uratule.

Sa va spun cum a inceput totul. De cateva zile il tot batea pe prietenul meu la cap sa mergem duminica la piata sa imi cumpar un iepuras, iar el ma tot amana. Luni seara, primesc un mesaj de la el in care imi zice: „Coboara pana la magazin cu o cutie.” M-am gandit ca a venit sa ma pupe; mai face asta din cand in cand… dar ce rol are cutia? Ies afara, fara cutie desigur, iar el imi da o plasa de plastic in care ceva misca. Mi-am dat seama imediat cum am vazut plasa ca mi-a adus un iepure. Dar nu am stiut ce sa fac? Sa ma bucur sau nu? De ce? Mama mea nu imi da voie cu animale in casa. Fratele meu, fiind pe afara, imi zice „Ai adus pagubosul in casa”…M-am dus repede la magazin, am cerut o cutie mare si am bagat bietul iepurat pufos si frumos si speriat in boxa blocului… Toata seara m-am framantat: „Ce face Bob?”, „Mai traieste?”, deoarece nu ii lasasem decat niste morcovi sa manance; m-am gandit eu ca daca ii las apa se uda si raceste:D

A doua zi, de dimineata, am plecat la o actiune de plantare, am luat iepurasul si am plecat, impreuna cu prietenul meu sa luam o cusca de la un alt voluntar. O cusca in care incape un cal;))… Cand am ajuns acasa, desigur, fara cusca, pt ca mama ar fi vazut-o in secunda 2, l-am bagat p Bob dupa un fotoliu si am pus doua maimutoaie mari de plus la fiecare capat al acestuia ca nu cumva sa iasa iepurele de acolo… Mai tarziu am aflat ca Bob sarea peste un maimutoi, isi facea nevoile pe covor si intra la loc…

Pe Bob l-am dus si la scoala, a facut pipi dupa bradul nostru de Craciun, care inca mai este in clasa, si caca in banca. I-am pus o fundita rosie (era mai roz, dar nu are improtanta), iar toti colegii mei s-au jucat cu el.

Acum nu mai e Bob:(… Dupa doua saptamani, mama m-a prins cu el in pat atunci cand il uscam pt. ca tocami ii facusem baie (dupa un timp manca mult si isi facea nevoile la fel de mult si l-am pus intr-o cutie si se murdarea foarte rau, pt case zbatea, nu statea f confortabil)

Ce mi-a zis mami? „Sa-l arunci de aici”

Cum poate un parinte sa fie atat de crud si sa nu accepte o vietate atat de furmoasa? Acum Bob locuieste acasa la prietenul meu, ingrijit de mama lui… Mi-e dor de el:(

Va roaga BOB,

>:D<:*

http://www.hotcity.ro/unde-ne-retragem/rubrica/jurnal-de-blanita/bob-iepurasul-alb