Uncategorized

Impresii

Ultima ora de dirigentie…

Fuse, fuse si se duse si asta… Atatea pregatiri, atata alergatura, pentru cateva minute minunate care vor ramane vesnic intiparite in memoria noastra, cel putin in a mea; la fel ca si anii de liceu-minunati, dar scurti, frumosi, dar cu porbleme, insa cu foarte multe amintiri, lucruri care m-au maturizat si m-au format ca persoana. Acum pot spune ca sunt un mic adult, chiar daca sufletul meu este cel al unui copil. Pot spune ca am crescut, m-am maturizat, insa nu voi arata asta. Voi ramane la fel: suflet inocent care zburda pe campii, lucru care ma face sa fredonez un cantecel:

Vine, vine primavara,

Se asterne in toata tara

Floricele pe campii

Hai sa le-adunam copii!

Revenind la or ade dirigentie… Nu am putut sa plang; probabil datorita faptului ca eram f obosita, de ieri ca am tot alergat sa cumpar, am facut filmulet, etc… Si pt ca nu imi place sa ma exteriorizez. Intr-adevar mi s-a ridicat de vreo 2-3 ori parul pe mine, dar doar atat.

Dupa ce fiecare a spus ce avea de spus (si profii, si noi), dupa ce am vizualizat cu totii filmuletul marca XIIE, a urmat o sesiune de poze, cu robele, ca niste adevarati absolventi cel putin la Yale sau Princeton.

A fost frumos…

Si maine o sa fie (premierea)…

Lasă un răspuns

