De cand a inceput facultate pe tema „cv-ului” s-au creeat foarte multe controverse. Cum ca: trebuie sa aiba maxim 2 pagini, sau ca in el nu trebuie sa scriem decat ultimul loc unde am studiat, ultimul loc de munca, etc. Insa eu stiu de la domnii profesori din liceu ca un cv, cu cat este mai stufos, cu atat este mai bine vazul, ca el trebuie sa contina toate activitatile noastre extra scolare. Inteleg ca un cv de 9 pagini este putin cam mult, insa daca eu depun un cv de 2 pagini, angajatorul cu ce ma deosebeste pe mine care m-am implicat si am realizat activitati, fata de o persoana care pur si simplu a facut o facultate. Am pus aceasta problema, deoarece am doua teme de seminar pe care trebuie sa le predau imediat dupa vacanta si aceastea trebuie sa contina cv-ul nostru, iar eu sincer sunt foarte bulversata. chiar nu stiu cum sa il mai completez. De la prima institutie de invatamant la ultima sau de la ultima la prima? Cv-ul EuroPass completat online le aranjeaza automat de la ultima la prima.

Ma puteti ajuta?

Multumesc anticipat!