Nu stiu cum a venit revelionul asta asa de repede. Nici nu mi-am dat seama cum au trecut celelalte sarbatori pe langa mine. Nu le-am simtit. Nu am simtit magia. Cert este ca a fost un an plin de lucruri bune , dar si mai putin bune pt ca opusurile se atrag. Voiam decat sa imi iau la revedere de la el asa cum se cuvine.

Multumesc pt mesajele de Craciun si imi cer scuze ca nu am raspuns, dar nu am avut. Intre timp, mi-am incarcat cartela pt a ma revansa de anul nou. Sa aveti parte de o petrecere frumoasa si sa va distrati. Cat pt 2011… sanatate, ca e mai importanta ca toate!

La multi ani!

 

P.s.: am gasit o chestie draguta, e ca un posibil slogan pt firmele de taxiuri: Cine conduce de revelion beat nu trăieşte tot anul. La Mulţi Ani şi un an Nou Fericit lasa maşina acasă mergi cu taxi-ul!