Deși toate cărțile ar trebui citite, sunt câteva care merită, iar eu o să amintesc de cele care m-am fascinat pe mine:

1. Alice în Țara Minunilor de Lewis Caroll – prima carte pe care am citit-o…

2. Circul Ororilor de Darren Shan -Am citit primele 3 bucăți, celelalte nu se găsesc la noi:(

3. Twilight de Stephenie Meyer – de precizat: citiți înainte de a vedea filmul. De fapt, în cazul tuturor cărților eu recomand acest lucru.

4. Scrisoare de dragoste de Mihail Drumeș – un singur cuvânt: EXCEPȚIONALĂ!

5. Și dacă e adevărat de Marc Levy

6. Divina Comedie de Dante Alighieri

7. Epopeea lui Ghilgameș

8. Maitreyi de Mircea Eliade

9. Jurnalul lui Bridget Jones de Helen Fielding – carte foarte dragă mie pe care însă am împrumutat-o (ca pe multe altele) și nu mi-a fost înapoiată.

10. Și, nu în ultimul rând, tot ce ține de Dan Brown: Fortăreața Digitală, Îngeri și Demoni, Cospirația, Codul lui DaVinci, Simbolul  pierdut

 

 

Acum citesc cartea Manâncă, Roagă-te, Iubește de Elisabeth Gilbert – carte lăudată și paralăudată, însă am început să citesc și de vreo 2 zile am pierdut-o pe birou pentru că nu prea mă atrage… O sa încerc să o continui, însă nu sună promițător. Cert e că nu o sa îmi cumpăr continuarea!:D