Păreri bune, dar și proaste. Cum ținem minte lucrurile care ne-au marcat într-o modalitate bună sau rea, pot spune ca momentan am o părere PROASTĂ despre unii dintre aceștia. Nu îi bag în aceeași oală așa că, îmi cer scuze pentru CEILALȚI!

Prima zi de școală la Universitatea Valahia Târgoviște, Facultatea de Drept și Științe Social Politice, specializarea Administrație Publică. Primul Cur, marți, 04 octombrie 2011, ora 10.00, Drept Civil (nu menționez  ce prof:)), oricum voi avea restanță :)) )… Ajung la facultate și merg la avizier, loc unde era afișat orarul în felul următor:

MARȚI

10-12 Drept Civil (C), Prof. XYZ

Nicio sală! Mergem (eu și Cristi) la secretariat să întreb. De acolo suntem forward – ați la etajul 1, prima ușă pe dreapta. Acolo ni se spune să mergem la secretariat. Insistăm ce de acolo venim. Într-un final, o doamnă (care a vorbit mai mult la deschidere) ne ajută. Sala era vis-a-vis de acel birou… Intrăm, ne așezăm fără a deranja prea mult (prima bancă). Doamna profesoară vorbea despre punctajul de seminar, cum se va calcula la examen, cu prezente, implicare, proiecte, socoteli. La un moment dat ne spune că ne va da un suport de curs pentru tot anul pe care să ni-l copiem noi (adică după care să alergăm să îl copiem, că la 50 de oameni nu cred că se ajunge…), moment în care am ridicat mână, vrând să intervin, la care d-na profesor universitar îmi spune: Domnișoară, lăsați-mă să îmi termin ideea și oricum, data viitoare să nu mai intrați după mine că nu vă mai primesc la oră (a spus-o într-un mod mult mai neplăcut decât povestesc eu). Am rămas (pe limba noastră) straight face… :O Adică cum, adică unde, adică când, adică de ce???

I-am spus în mod politicos că am mers la avizier, la secretariat, la un birou de nu știu ce, etc și că, incompetența facultății (care va face înscrieri până la sfârșitul săptămânii) este de vină și nu eu. A trecut peste, continuându-și monologul și nebăgându-mă în seamă. Ne-a precizat faptul că nu îi place să fie vorbită pe la spate, după ce iese din clasă sau în curtea facultății și că, dacă avem o problemă cu dânsa să i-o spunem în față. A pus punctul pe I, pentru că asta și aștepta Cristi. Imediat era cu mâna pe sus și îi spunea profei că l-a deranjat comportamentul ei neadecvat și că nu ar fi trebuit să reacționeze așa.

A rămas puțin fără cuvinte. Apoi a spus cu jumătate de gură: Am înțeles, o să țin cont, iar eu la rândul meu o să va spun când mă deranjează ceva la voi.

În timpul cursului, d-na prof, (după ce a precizat de zeci de ori că va ține un curs interactiv), tot punea întrebări, însă nu aștepta răspunsuri. De fiecare dată când cineva răspundea, aceasta zicea: Să nu te descurajezi, dar nu este bine, dar să mai răspunzi! PE BUNEEEEE???

Tipa are un complex de superioritate față de studenți. Gen EU – PROFA – DEȘTEAPTĂ, TU – ELEV – PROST!!!

O sa am o restanță :))))

Prima mea restanță :)))