Uncategorized

Gourmet de strut de la #buzzstore

De curând am participat la o altă campanie BUZZ STORE și anume, GOURMET DE STRUT. Am primit un pachet start buzz, potrivit pentru mesele speciale, alcătuit din:

  • 6 burgeri congelați;
  • Steak pentru friptură;
  • Gulaș de struț.

Toate acestea au fost compeltate de o super geantă frigorifică care a devenit prietena mea cea mai bună, deoarece călătoresc des și muullttt și am nevoie de ea ăentru a menține proaspete anumite alimente sau băuturi.

Experiența unică a acestei campanii a constat în organizarea unei cine la care să participe prietenii pentru a încerca și ei burgerii de struț. Cu toții am fost impresionați.

Vă las câteva poze făcute în urma experienței #buzzstore și #gourmetdestrut.

Lasă un răspuns

