Uncategorized

Burger de #struț

15356775_10210191079466609_3612880273250352578_n

Așa cum vă spuneam zilele trecute, am fost selectată să particip la campanie #gourmetdestrut, organizată de #buzzstore.

Așadar, m-am pus pe gătit.

Ce am făcut azi?

Burgeri cu cartofi prajiți!

În burger, pe lângă burgerul de struț pe care îl puteți comanda de aici, am pus: salată, roșii, cașcaval. Pe acesta l-am prăjit într-o tigaie de teflon, fără ulei (încerc să evit cât se poate să pun ulei în mâncare). Cartofii i-am prăjit, de data aceasta în ulei. Alături, am adăugat maioneză de casă și ketchup dulce.

Poftă bună!

 

 

 

Lasă un răspuns

