Am început să mă vopsesc la vârsta de 15 ani. Mai exact, la sfârșitul clasei aVIII-a, la banchet, mi-am trântit niște șuvițe blonde  – cadou de la mătușa mea care m-a dus la un salon draguț pe vremea aceea. Ulterior, în clasa a IX-a, mi-am făcut multe multe multe șuvițe în tot capul. Ca să înțelegeți, am plătit pe vremea aceea 150 lei (cu o reducere de vreo 60% de la o companie de cosmetice) pe acest proces de șuvițat tot capul (acum aproximativ 10 ani), deci erau chiar foarte multe șuvițe.

După aceste șuvițe m-am facut cu nuanțatorul aproximativ un an – diferite culori, însă doar un șaten închis îmi prindea cu adevărat, restul erau apă de ploaie.

În clasa a X-a m-am făcut un foarte frumos ciocolatiu – o culoare foarte cuminte – exact așa s-a exprimat fata de la salonul la care mergeam atunci. Acest lucru m-a pus pe mine pe gânduri și mi-am zis Eu nu sunt cuminte! Astfel, mi-am luat două cutii de cea mai blondă vopsea de la supermarket si mi-am zis ca blondă mă fac. Am mai avut eu antecedente, cu nuanțator. Haha! Eram micuță. Nu mi-a ieșit nimic niciodată. Am ajuns acasă, am efectuat procedeul de vopsit părul, iar după ce mi-am spălat părul, am avut un șoc când am văzut că blondă mi-era doar rădăcina, în rest eram… ghici?!… ciocolatiu! Da! Pentru că vopseaua blondă nu prinde pe părul vopsit mai închis! Am coborât imediat în fața blocului, la primul salon și am cerut șuvițe blonde în tot capul! Rezultat excelent. Peste vreo două săptămâni m-am gandit eu Hmmm… Nu e chiar atât de blond. Se poate și mai blond! Și am revenit la acel salon și i-am zis fetei Vreau să mă faci blondă! Și m-a făcut. Timp de vreo doi ani m-am vopsit lunar la salon, deoarece mi-era teamă să nu greșesc ceva acasă. Ulterior, am mai crescut și am început să învă să mă descurc singură. Am mai dat greș cu diferite vopseluri care promiteau blond, iar rezultatul era șaten deschis sau, mai rău, șaten închis. M-am făcut și roșcată, și brunetă, însă de fiecare dată am revenit la blond, deoarece mi se pare că mi se potrivește cel mai bine. Da, este o culoare greu de întreținut, ca de altfel toate culorile pe care alegi să le aplici din vopsea, deoarece toate trebuie întreținute. Da, părul crește mai greu și vârfurile se rup cu blond. Da, de-a lungul anilor, mi-am ars părul și la salon, și acasă de nenumărate ori.

De câteva luni mi-am propus să nu mă mai vopsesc atât de des, deoarece se apropie nunta fratelui meu și tot încerc (de câțiva ani) să îmi las parul să crească mai mult, dar nu reușesc. Așa că, m-am gandit eu să îmi închid rădăcina și să revin cu culoare pe lungime mai rar (cam o dată la două luni în cazul meu). În momentul de față consider că acesta este stilul care mi se potrivește cel mai bine. Nu cred ca voi mai reveni la blond total. Mi se pare ca îmi încadrează fața frumos si mă subțiază. Chiar îmi place.

Zilele trecute am primit acasă kit-ul de testare Schwarzkopf – Color Expert de la BUZZStore. De vreo doi ani sunt relativ atentă cu ce îmi pun în păr, de la șampon, balsam, mască de păr, ulei de păr la vopsea și alte produse auxiliare. M-am documentat destul de mult înainte de a folosi produsul, deoarece mi s-a întâmplat de multe ori să îmi degradez părul și doar eu știu cât de mult investesc să îl știu sănătos: spălat de maximum două ori pe săptămână, ulei înainte și după baie, șampon, balsam, mască de păr, tratamente acasă, tratamente profesionale, produse scumpe profesionale etc.

17393072_10211167583358596_703431885_n

Cu toate astea, mi-am luat inima în dinți și am încercat! Tratamentele pe care le găsești în cutia cu vopsea sunt extraordinare, minunate și mirifice! Părul se simte mătăsos, sănătos, protejat de o peliculă ca de silicon. aceasta este impresia mea imediat după aplicare. Mai am de folosit un tratament pe care trebuie să îl aplic după 3 săptămâni de la vopsire și abia aștept să îl folosesc și pe acela!

Cel mai mult mi-a plăcut că am reușit să scap de galbenul pui din părul meu care, de obicei, se reinstalează în părul meu dupa 3-4 spășări de la vopsit. Rezultatul a fost ca la salon. Datorită tehnologiei OmegaPlex®, folosite de Color Expert, după ce m-am vopsit, părul meu a devenit mai mătasos, mai strălucitor și are aspectul unui păr sănătos.

17410229_10211167452595327_1969766681_n

Recomand cu drag vopseaua Schwarzkopf – Color Expert.

 

#omegaplex #buzz #schwarzkopf #schwarzkopfromania  #ColorExpert

