Uncategorized

Testarea săpunului-cremă lichid Dove cu ¼ cremă hidratantă de la BUZZStore

17409526_10211167427194692_285641559_n

Îmi amintesc că atunci când eram mică și mergeam la cumpărături cu mama mea, pe vremea aceea, la piața la en-gros, deoarece nu existau hipermarketuri sau supermarketuri, iar acolo găseam cele mai ieftine și cea mai mare varietate de produse, cumpăram, de fiecare dată, săpunul Dove care abia apăruse pe piața din România. Țin minte și acum că de când l-a încercat pentru prima dată, mama mea nu s-a mai spalat cu altceva decât cu săpunul Dove solid. Cumva mi-a insuflat si mie acest ritual de curățare, iar acum, pe lângă săpunul solid folosesc și gelul de duș, șamponul și balsamul de la Dove.

17392212_10211167379913510_1007457673_n.png

Niciodată însă nu am folosit săpunul lichid de la Dove (sau de la altă firmă). Probabil pentru că m-am obișnuit cu săpunul solid Dove care mi-a oferit tot ce am avut nevoie de când mă știu.

17409543_10211167427154691_1808123998_n

De câteva zile însă, am început testarea săpunului-cremă lichid Dove cu ¼ cremă hidratantă de la BUZZStore. Ce îmi place la acest produs? Nu mai trebuie să folosesc atât de multă cremă hidratantă, mai ales că acum este perioada mâinilor și a buzelor uscate și crăpate de vânt.

Pielea mea se transformă în piele de crocodil dacă nu mă hidratez temeinic zilnic, după fiecare contact cu apa și săpunul, iar acest produs este perfect pentru pielea mâinilor mele, deoarece sinceră să fiu, uneori îmi este foarte lene să folosesc crema hidratantă.

Săpunul-cremă lichid Dove cu ¼ cremă hidratantă curătă foarte bine mizeria, face spumă din belșug, miroase foarte plăcut și, în plus, hidratează pielea mâinilor. Eu cred ca este un produs minunat și o să continui să îl folosesc, deoarece m-a impresionat de la prima utilizare.

Recomand cu drag săpunul-cremă lichid Dove cu ¼ cremă hidratantă!

17410110_10211167427514700_1540447098_n

#buzzdove #buzzstore #dove

 

Lasă un răspuns

