Beauty, Uncategorized

Lagom. Stare de bine si echilibru.

Mereu mi-a placut sa am pielea catifelata si hidratata si mereu am admirat si am fost geloasa pe persoanele (in general de sex feminin) care se ingrijesc si folosesc crema hidratanta zilnic.

Mentionez ca nu fac acest lucru din cateva motive. Nu sunt scuze! :))

  • pur si simplu nu am chef/ nu am timp / uit. Dupa o zi lunga, abia astept sa ajung acasa, sa fac un dus scurt, sa ma imbrac in ceva comod, iar apoi sa FAC NIMIC!
  • nu imi place senzatia. Da, intelegi bine, nu imi place senzatia de a-mi pune crema in palma, a o intinde pe corp, iar apoi cum se simte crema pe corp. Imi place cum se simte pielea dupa ceva timp, dar nu imi place acel timp in care crema nu a fost complet absorbita si sta pe piele.

Am descoperit insa produsele Barnängen si am avut ocazia sa folosesc: gelul de dus, lotiunea si balsamul de corp.

O sa va vorbesc putin despre fiecare in parte. Nu spun ca sunt produse revolutionare ca mi-au schimbat viata si ca acum nu exista dus fara hidratare, dar… wait for it!

Mai, pot sa va spun sincer ca gelul de dus este SEN-ZA-TI-E! Adica PE BUNE! SENZATIE! Nu mai ai nevoie sa te dai cu crema de corp dupa ce il utilizezi! :)) Deci yey! Eu o sa raman fidela acestui produs. Chiar e foarteeee mistoooo!!!

Lotiunea de corp este foarte misto. Super hidratanta, se absoarbe usor in piele, are un miros subtil si foarte placut.

Balsamul de corp. Ei bine, eu v-am zis ca nu imi place cum ramane crema pe piele. Ca nus e absoarbe etc. Ei bine, cand vorbesti despre un balsam de corp, atunci stii ca acesta este mai untos, mai cremos, deci mai… (ar urma sa spun ca se absoarbe mai greu, dar…) ESTE MI-NU-NAT! Intr-adevar, toate cele de mai sus sunt adevarate, dar merita pentru rezultatul obtinut. Pielea ramane hidratata, cu o textura si parca si o culoare mai placuta. Va spun sincer ca pana si eu indur „cremuozitatea” pentru acest rezultat! MERITA cu varf si indesat! Va provoc sa folositi timp de o luna acest produs si veti vedea ca nu veti mai folosi alceva in viitor. Eu deja am facut cadou acest produs prietenelor mele. Nu mai zic de ambalaj si cutie, arata super premium! Ar fi misto sa existe si seturi!

Eu am testat gama albastra – CARING.

Fotografia postată de Denisa Paşalan.

 

 

 

#barnangen #skincare#BarnangenBeauty #LiveLagom #buzzlagom🤩🤩🤩
@the_buzzstore @barnangenstockholm@barnangenstockholmro

Lasă un comentariu